akan aku usahakan..insyaallah

LilySlim Weight charts

Monday, December 10, 2012

MENU OH MENU...

MENU HARI 1(7/12/1012)
Sarapan pagi:
Scrambble egg, timun dan air kosong 2 gelas
Makan tengahari:
sup sawi
ikan kembong goreng
air masak 2 gelas
makan malam:
sup sawi
ayam goreng
air masak 2 gelas
MENU HARI KE 2
Sarapan pagi:
telur rebus 2 biji, timun dan air kosong 2 gelas
Makan tengahari:
ayam goreng
kangkung goreng belacan
air masak 2 gelas
Makan malam:
ayam kukus halia
kangkung goreng belacan
air masak 2 gelas < br /> MENU HARI KE 3 (hari kantoi buat aku)9/12/2012
sarapan pagi:
nasi kerabu separuh
ayam 1 ketul
daging
air teh tarik kurang manis
air mineral 1 botol
Makan tengahari:
ayam kukus halia
kacang panjang goreng + telor
air masak 2 gelas
Minum petang:
apam balik = banyak aku makan...eiiiii..menyesal2
air masak < br /> Makan malam:
ayam kukus halia
kacang panjang goreng + telor
MENU HARI KE 4 (10/12/2012)
Sarapan pagi:
Scrambble egg, tomato+ kacang panjang
air masak 2 gelas < br /> Makan tengahari:
sup ayam 1 mangkuk
timun+tomato
air masak < br /> Minum petang:
biskut cream cracker (pun terkantoi sebab lebih dari 10 keping mkn...lapaaaaaaar)
air nescafe kurang manis (pun terkantoi gak sebab minum nescafe...huhuhuhu)
air masak 1 gelas
makan malam:
biskut cream cracker 3-4 keping
air nescafe 1/2 gelas
< br /> MENU HARI KE 5(11/12/2012)
Sarapan pagi:
Telor rebus 2 biji + lada sulah dan timun
air masak 2 gelas < br /> makan tengahari: (nanti bagitau..x fikir lagi nak makan aper)
*****baru timbang berat badan jap tadi...untuk hari ke 5 ni..turun skit jer..aku tau sebab dah terbabas dari segi menu yang aku sediakan...BISKUT CREAM CRACKER X BOLEH MAKAN BANYAKKKK sebab banyak kandungan karbohidrat!!!!!!!!!!!!!...aku tahu tapi amik jugakkk....heheheheh...PADAN MUKA AKU!.. < br /> JADI BERAT AKU SEKARANG UNTUK HARI KE 5 (11/12/2012) adalah 80.5kg...turunlah skit walau 0.5 jer......

No comments: