akan aku usahakan..insyaallah

LilySlim Weight charts

Thursday, December 6, 2012

HARI BARU BUATKU........

rasanya sudah lama belog ni x update..x taulah..mungkin sibuk sangat kot..atau memang malassss...lagipun bukan tau sangat nak berbelog ni..kira punya kira hampir 2 tahun x update...teruk tuuuuu...malas tahap gaban
ni pun ntah kemaruk apa ntah..tetiba jer semangat nak berbelog semula..dah nak abih tahun dahh..baru-baru ni balik kampung ada majlis khatan dan khatam quran..seronok sgt2 walau pun sekejap je..tapi puas hati..cuma yang sedihnya biler ramai sangat orang kampung tegor...
ayat berasap ......."kokta, gemoknya awookkk!!!...sihat betul yerkkk.....adoiiiiiiii
tension...!..tension....!...camner nak kurus ni ekkk??????....tolongggg..memang betul, memang aku dah gemookk sgt ni....kena buat sesuatu..
jadi..ehem..ehem...bermulala pada hari ini...aku kena berjuang berhabis-habisan untuk memulakan peperangan iaitu MEMERANGI BADAN AKU SENDIRI....HARAP-HARAP TAK SAMPAI SEPARUH JALAN...sebab apa susah nak turunkan berat badan ni...hati x kuat..akula..x tau kalau orang lain..
jadi kat sini aku akan mula melaporkan proses pengurangan berat badan aku...harap2 berjaya...insyaallah..
Hari 1 (7/12/2012) mula2 postkan gambar aku yang terbaru yang cun melecun ni...hihihihi
amacam...gemok kan?...mana taknya 85kg daaaa

No comments: