akan aku usahakan..insyaallah

LilySlim Weight charts

Sunday, December 9, 2012

hari ni dah masuk hari ke 4 aku berdiet.....ada gak terkantoi waktu diet 4 hari ni...hiihihih.. x sangka biler hari ke 2 aku timbang berat badan..turunnya mendadak...rasa macam x percaya boleh turun 3kg..berkat usaha diet proteinlahhh...tapiiii biler masuk hari ke tiga aku terkantoi..sbb ari tu adalah hari ahad..jadi setiap pagi wajib pergi ke pasar besar shah alam..makan?...sudah semestinya.. menu makan pagi ari tu: abah = nasi lemak sambal ikan bilis petai + ayam goreng aliah = nasi kerabu separuh + daging ayip = makan hotdog n nugget jer akuuu = ambil daging pada aliah + ayam goreng 1 ketul dan air teh tarik(x ikut diet) biler semua terhidang atas meja somi aku dengan muka kehairanan pun bertanya " awak makan apa????...aku pun tunjukklah menu di atas...dengan muka yg dibuat2 sgt x menyakinkan dier pun tersenyum lagu mengangguk kepala..aku buat x pandang jer.. tiba2 sdg aku menikmati diet...aliah pun cakap x mau makan nasi kerabu dah kenyangla...nak muntahla...@#&*@@@@@&%##...SUDAHNYA SOMI AKU KATA HABISKANLA NASI KERABU TU...MEMBAZIR...BKN BANYAK SGT PUN...MAKANLAH SIKIT...EIIIIIIII.....tersentuh hati ngan kata2 somi...tersentuhla konon!...memang lapor tahap gaban dah tp tahan jer perut...apatah lagi...aku pun ngapppla...tapi...separuh jer aku habiskan...taraaaa berjaya untuk tidak habiskan semua...ngeh..ngeh...ngehh.. pas tu petang aliah kata laparlah pulak...aku pun masak apam balik sudahnya aku pun makan sama2 ngan budak2 tu...lalalalalalala....habislah diet akuuuuu...biler malamnya aku diet balik...x makan nasi la..makan ayam jer ngan sayur..tgk2 pagi tadi timbang tetap 81kg..uishhhh!!!!..nasib baik x naik...tetap sama berat cam hari semalamnya..x per arr....patutnya turun ....jawapannya aku tau...malas nak jawab ini carta keberatan aku:(hari2 timbang badan oiiii...tp x tau la kot penimbang rosak..harap2 dalam keadaan ok.. hari 1(7/12/2012) berat bdn = 85kg Hari ke 2 (8/12/2012) berat bdn = 82kg Hari ke 3 (9/12/2012) berat bdn = 81kg Hari ke 4 (10/12/2012) berat bdn = 81kg

No comments: