akan aku usahakan..insyaallah

LilySlim Weight charts

Wednesday, March 17, 2010

wajah baru......

alhamdulillah...akhirnya si abah sudah insaf dan terbuka hatinya untuk mengizinkan rambut ayip digunting setelah sekian lama didera mental dan fizikal serta mengalami kecelaruan gender dan personaliti...hehehe..kalau laki aku baca ni mampus aku kena pelangkung kepala....iyerlah orang asik sangka ayip ni anak pompuan bukannya anak lelaki...aku pun seben0rnya sedih gak kalu rambut ayip di potong maknanya x doklah kerintinggg berketak2 tu....aku rasa somi aku pun feel yang sama gak kot...

jadi......tengok jela..malas nak taip lagi..

inilah wajahku pada masa dolu-dolu.....amacam..teergoda tak dengan rambutku yang kerinting ni ???....




























wajah ku kini dengan rupa dan perawakan yang benar2 menunjukkan aku,,,,,LELAKI...Yahooo...seronoknya aku dah jadi budak laki2 semula.....










No comments: